piątek, 6 czerwca 2014

159. został mi pęczak

...i dlatego zdecydowałam się wreszcie spróbować go na słodko! Smaki trochę zimowo-świąteczne, ale co tam!
Dzisiaj ciężki dzień znowu się szykuje. Na poniedziałek do zrobienia 40-stronicowa analiza, za którą o dziwo już się zabrałam, ale za to nie umiem, po prostu nie umiem jej zrobić. A do tego jestem totalnie nieprzygotowana na dzisiejsze zajęcia i obawiam się, że mi się oberwie. Ach i akurat w ten weekend wpada do mnie rodzinka z Trójmiasta. Wyczuli moment, nie ma co.
pęczak z makiem, jogurtem śmietankowym, rodzynkami, orzechami włoskimi i migdałami

18 komentarzy:

  1. wyśmienita propozycja podania!

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm no to pewnie dlatego już się za analizę zabrałaś ;p dasz radę!
    pęczak na słodko od razu kojarzy mi się ze świąteczną kutią <3

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurcze, śniadanie jak... kutia! aż mi się zachciało, chociaż jej nie lubię (dziwy i cuda)
    mnie też na poniedziałek czeka zadanie, któremu, pomimo że (również o dziwo) się zabrałam- nie jestem w stanie podołać

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam pęczak na słodko. Też mi się z kutią skojarzyło :P
    Jak z Trójmiasta to proszę dobrze ugościć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki zbieg okoliczności, przeżyjesz! :*
    Ah, ile ja bym dała aby móc zjeść pęczak. Ale to nie zależy ode mnie - siły wyższe :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pysznie podałaś ten pęczak. Chciałabym go choć troszkę zjeść :<
    Dasz radę !

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, znowu nie dają Ci chwili spokoju :( Mam nadzieję, że Ci się nie oberwie dzisiaj.
    Pęczak na słodko uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam jak mi ta kasza zostaje po obiedzie <3 Jest pyszna na słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak już zaczęłaś to już pójdzie z górki, mam nadzieję. Pęczak faktycznie w świątecznych smakach, ale kto będzie czekał jeszcze tyle miesięcy? Można zjeść już teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakoś ze świętami mi się to śniadanie skojarzyło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziwne, ale na pewno dobre połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pęczak na słodko uwielbiam :D A w takich zimowych klimatach musi być cudowny! Przypomina kutię :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ukradłabym ci ten mak, oj ukradłabym!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak najbardziej podoba mi sie to jak podalas peczak <3

    OdpowiedzUsuń
  15. pęczaku na słodko jeszcze nie jadłam ale w takiej wersji bym się skusiła! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Pęczak, mak i suszone owoce - kutia gotowa :D Lubię te smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zakochałam się w tym sniadaniu!

    OdpowiedzUsuń