czwartek, 26 czerwca 2014

177. się wyspałam

Chciałam sobie dzisiaj trochę pospać, bo myślałam, że jestem zmęczona, ale mój organizm tak się przestawił na wczesne wstawanie, że i tak o 7:30 się obudziłam. Cóż miałam robić, ubrałam się i na rynek po owoce. Czas na przekąskę. :)
waniliowe naleśniki z mąki jaglanej z dżemem morelowym / serkiem homogenizowanym i jagodami z polewą z gorzkiej czekolady

Składniki:
- 50 g mąki jaglanej
- jajko
- 50 ml mleka
- 50 ml wody
- ziarenka wanilii

Wykonanie:
Połączyć wszystkie składniki. Przed każdym wylaniem ciasta na patelnię dobrze zmiksować, bo mąka jaglana lubi opadać na dno naczynia. Z podanej ilości składników wyszły mi dwa duże naleśniki.

22 komentarze:

  1. Wykorzystałabym ten czas podobnie :D Ja dziś zachwycę się naleśnikami :D Pięknie podane niczym w jakiejś restauracji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. cóż, chociaz miałaś czas usmażyć takie pyszne naleśniki :D ja już nie potrafię wstać o innej godzinie niż okolice 7:30 ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Przez remont mogę sobie tylko na razie pomarzyć o takich naleśnikach... więc poczęstuję się wirtualnie ;-) I też wcześnie wstałam, choć najchętniej spałabym dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie te naleśniki są idealne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje dzisiejsze śniadanko wygląda cudownie. Naleśników tak dawno nie jadłam, a ty tak kusisz. Nieładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przegenialne! I nadzienie i sos i te ziarenka wanilii :)
    Ja też się tak nauczyłam rano wstawać, że nawet mowy nie ma o pospaniu :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za kciuki, ale obroniłam się już wczoraj :)

    OdpowiedzUsuń
  8. genialnee te naleśniki! *-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, jaglane! Na pewno spróbuję je zrobić :D
    Świetnie podane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie jadłam jaglanych, ale już któryś raz widzę je na blogach - to chyba znak, że trzeba zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  11. robiłam je ostatnio, ale jednak bardziej wolę orkiszowe niż jaglane :) choć te smakiem pozytywnie mnie zaskoczyły! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ pięknie je podałaś! :D i warto było wstać wcześniej? warto! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie notorycznie budzi ojciec, już nie wiem który raz i jakoś przeciętnie z pobudki o 5:30 jestem zadowolona .__.
    śniadanie prze-pię-kne! niech mi ktoś tych owoców da, bo ja wciąż czekać muszę, eh

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbim naleśniki z mąki jaglanej. Są takie delikatne :)
    I ta czekolada! Najlepszy możliwy dodatek *_*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta polewa wygląda cudownie, idealne dekoracja. A naleśników bardzo chciaąłbym spróbować, chociaż przez sam fakt występowania w nim maki jaglanej ;3

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam tak samo, choć chciałabym spać dłużej to jakoś mój organizm mi na to nie pozwala =/
    Naleśniki wybitnie wyglądają i ten sos <3

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja wstaję bardzo późno :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam kupną jaglaną mąkę i chyba muszę jeszcze raz przetestować, czy jest taka dziwnie 'gorzka'. Bo nie chce mi się mielić i przesiewać za każdym razem, kiedy będę chciała naleśników jaglanych. Bo bardzo dobre są!

    OdpowiedzUsuń
  19. Obłed, podane jak w najlepszej restauracji *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. mmmmm.... zdjęcia są PRZEPYSZNE!!!

    OdpowiedzUsuń