czwartek, 12 czerwca 2014

163. oto i ona

Planowałam jej zakup od dwóch miesięcy, ale zawsze coś stawało mi na drodze. A to zapomniałam, a to w sklepie nie było... Ale wczoraj wreszcie się udało i oto jest: cukinia! A do tego w Waszej ulubionej miseczce. ;)
mocno czekoladowa owsianka z cukinią udekorowana czereśniami i posypką czekoladową

Składniki:
- 30 g płatków owsianych
- 100 g cukinii
- 20 g czekolady
- łyżeczka kakao
- pół szklanki mleka

Wykonanie:
Płatki zalać ciepłą wodą i odstawić do napęcznienia. Cukinię zetrzeć na tarce i połączyć z płatkami. Dodać mleko, posiekaną czekoladę oraz kakao. Gotować około 5 minut, mieszając, aby czekolada się nie przypaliła. Przełożyć do miseczki, odstawić do ostygnięcia, a potem do lodówki, najlepiej na całą noc.

18 komentarzy:

  1. Cukinia z czekoladą komponuje się wspaniale. Ciasta też musisz posmakować z tym warzywkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! Wreszcie się skusiłaś! No i jak wrażenia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krótko mówiąc: rewelacja!
      Będzie powtórka, ale następnym razem dam cukinii większe pole do popisu i nie stłamszę ją taką ilością czekolady. ;)

      Usuń
  3. Ciasta na bazie cukinii i czekolady to poezja :D Owsianka genialna i czekoladowa :D

    Co do pierogów z czereśniami to są pyszne :D Wiem to od dawna bo już od dłuższego czasu nadziewam pierogi czereśniami :D Dziwię się tylko dlaczego innych to dziwi :D ? Dlaczego pierogi zawsze muszą być z truskawkami i jagodami :D Czereśnie też się świetnie nadają :D ale my to wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczarowałaś mnie tą cukinią ♥ Inspirujący ten Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Owsianka z cukinia na upalne dni jest zawsze dobrym pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale intensywny kolor! Wow :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam tą owsiankę, a dziś nawet kupiłam sobie cukinię - w końcu nasze piękne, polskie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To zgrałysmy sie dziś z ta owsianka:-)
    W sumie ona jest najlepsza <3

    OdpowiedzUsuń
  9. zdecydowanie ulubiona miseczka i zdecydowanie jedna z ulubionych owsianek (:

    OdpowiedzUsuń
  10. połączenie czekolady z cukinią jest bardzo popularne a ja jeszcze go nie próbowałam!
    wstyd! muszę to zmienić! :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Cukiniowe owsianki są cudowne, muszę powtórzyć! (no wybacz mi te uwagi i nie bierz za hejt, ale porcja jest mała po prostu. Ja wiem, cukinia zwiększa objętość, płatki pęcznieją, ale 25g...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnam dopisać: "można robić podwójną ilość". ;)

      Usuń
  12. Faktycznie wygląda na mega czekoladową. Dawno wersji z cukinią w sumie też nie jadłam. A chodzi za mną już od dawna ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwszy raz? Tyle straciłaś!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cukinia w takim wydaniu może zaskakiwać, ale jej smak jest uniwersalny i często podawana jest na słodko :))

    OdpowiedzUsuń