środa, 18 czerwca 2014

169. w garnku mieszaj

"Tęsknię. Musimy się spotkać i porozmawiać." po prawie pół roku milczenia, trochę obaw, a potem... parę godzin na balkonie z lodami i truskawkami. Dobry, bardzo dobry wczorajszy dzień.
tapioka na mleku bez laktozy z karobem i jagodami

Co do śniadania, to po pierwsze: mam jagody! Po drugie: dobra rada - jak chcecie wmieszać karob do tapioki to róbcie to w garnku, a nie w miseczce, jak już pudding zesztywnieje. Po trzecie zasmakowałam ostatnio w mleku bez laktozy. Smakuje trochę jak takie mniej słodkie zagęszczone. Natknęłam się na nie w Biedronce, drogie nie było, więc spróbować warto.
Dobrego dnia!

20 komentarzy:

  1. Jea ale super się jej spotkać po tak długim okresie nieobecności <3
    Karob i jagody ? Wow nowe połączenie do wypróbowania !
    A te mleko uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak polecasz, to nie omieszkam spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A Ty wiesz, że karob z jagodami to i mnie po łepetynie chodził? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe to mleko, tylko czy ono w ogóle zdrowe jest? Chętnie poszukam i wypróbuję, bo bardzo lubię mleczko zagęszczone :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie mleko leży u mnie w szafeczce od jakiegoś czasu i nie mogę jakoś się zdobyć, żeby go otworzyć. Muszę to w końcu zrobić! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba też bym chciała coś takiego usłyszeć, bo i mi tęskno, tylko że ja tu ta ,,odepchnięta" jestem, toteż płaszczyć się jeszcze dodatkowo nie zamierzam :)
    może nie taka zła ta tapioka jak mi się ciągle zdaje? bo tu zdaje się być całkiem miła!

    OdpowiedzUsuń
  7. Popołudnia zazdroszczę :]
    A mleko bez laktozy kiedyś kupiłam babci, a jako, ze ona musi mieć świeże to ja wykończyłam i było wyjątkowo smaczne. Teraz sama czasem dla siebie kupuję :)
    Zdecydowanie warto wymieszać tapiokę zanim zgęstnieje xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Bo lody i truskawki zawsze pomagają :)
    Tapioka mistrzowska !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach ta rybia ikra.. musze w końcu kupić, ale cena mnie strasznie odstrasza...
    Fajnie, że miło spędziłaś dzień ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach, ta ikra :D Kiedy ja ją dorwę... Zaciekawiłaś mnie tym mlekiem...
    Zazdroszczę jagód! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Za karobem nie przepadam, ale jagody porywam!

    OdpowiedzUsuń
  12. zaciekawiłaś mnie tym smakiem mleka , jednak chyba wolę roślinne :)
    a tapiokę koniecznie powtórzę w tak smacznym zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie spotkania po latach są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie w domu wszyscy oprócz mnie mają nietolerancję laktozy i piją normalne mleko od święta. Jako, że wszystkie roślinne są drogie jak diabli (nawet domowa produkcja) i jest po prostu niesmaczne kupujemh właśnie "lactose free" a i ja czasem je piję bo często nie pamiętają żeby kupić normalne dla mnie;)
    Ps. Ile w biedronce kosztuje? Ja kupuje w Lidlu :p

    OdpowiedzUsuń
  15. takie spotkania są suuper :)
    a śniadanko to miałaś idealne!
    tyle pyszności *-*

    OdpowiedzUsuń
  16. kocham takie spotkania. od razu po nich lżej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To w takim razie cudownie spędziłaś wczorajszy dzień - oby takich więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zycze wiecej takich chwil <3 ! A tapioka super <3 !

    OdpowiedzUsuń
  19. JAGODY masz ojejuniu ale bym zjadła! Najlepiej w jagodziankach!

    OdpowiedzUsuń