piątek, 27 czerwca 2014

178. malinowy poranek

Słońce, w dużej ilości na dworze, zaraz wychodzę! Szkoda tylko, że od wczoraj coś mnie w gardle drapie. Ale ale, zjem loda to mi przejdzie! :)
waniliowy gotowany serniczek z serka wiejskiego

Dzisiejsze śniadanie ściągnięte stąd. Już od dawna się szykowałam na nie, ale ciągle coś innego do głowy wpadało. Dzisiaj wreszcie przepis Pam wcieliłam w życie. A skoro przepis z malinowegoporanka to są i maliny! Oczywiście, jak to ja, recepturę uprościłam i w mojej wersji ją zapisuję.

Składniki:
- 150 g serka wiejskiego
- jajko
- łyżka budyniu waniliowego
- ziarenka z laski wanilii

Wykonanie:
W garnku wymieszać wszystkie składniki, zagotować i gotować do uzyskania pożądanej konsystencji.

20 komentarzy:

  1. Lody dobre na wszystko! :D
    Serniczka z wiejskiego jeszcze nie robiłam, ale sam pomysł bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatnie, sernikowo, waniliowo i malinowo . Jednym słowem idealnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam! Pyszny jest ten serniczek <3

    OdpowiedzUsuń
  4. generalnie bardzo lubię serek wiejski, także nie ma mowy by ten serniczek mi nie posmakował! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. haha, mój brat zawsze gdy boli go gardło stwiedza, że MUSI zjeść lody :D
    malin to mi trzeba, takich świezych właśnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten wpis to miód na me serce ;D
    Mam nadzieję, ze smakowało :)
    Mi zawsze lody na gardło pomagają ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzy mi się taki serniczek. Serek wiejski to mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie ten serniczek jest najlepszy ze wszystkich gotowanych. No bo kto nie lubi ciągnącego się sera *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. serek wiejski uwielbiam! muszę w końcu go ugotować :p
    Twoje śniadanie wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + Zmieniłam adres bloga i teraz zapraszam na: colorful-morning.blogspot.com :)

      Usuń
  10. Lody dobre na każdy problem zdrowotny :D
    A taki serniczek od rana to jeszcze lepiej zrobił!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ukradłabym Ci te maliny! W tym roku jeszcze nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
  12. oj te drobinki wanilii tak zachęcają (:
    a mnie też gardło boli! chyba lody to dobry pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  13. oby przeszło :) mniam mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. serniczek i jeszze malinki *-*
    raj na podniebienu ! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Robiłam podobny serniczek i pokochałam całym moim sercem! Jak dla mnie gotowany serniczek jest najlepszy jest właśnie z wiejskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kocham serniczki, a z serka wielskiego to jeszcze nie próbowałam <3

    OdpowiedzUsuń