wtorek, 24 czerwca 2014

175. do przodu

Wczorajszy dzień staram się odesłać w niepamięć. Dziś jest dziś, przede mną nowe obowiązki, pomysły, plany. Do przodu!
placki z serka homogenizowanego z wiórkami kokosowymi i cytrynową nutą podane z malinami, jagodami i białą czekoladą

Składniki:
- opakowanie serka homogenizowanego naturalnego (u mnie 125 g)
- jajko
- 30 g mąki
- 2 łyżki wiórków kokosowych
- łyżka soku z cytryny
- pół łyżeczki sody oczyszczonej
- owoce i czekolada do dekoracji

Wykonanie:
Wszystkie składniki zmiksować ze sobą. Smażyć na dobrze rozgrzanej patelni z obu stron, do zarumienienia. Udekorować i pałaszować.

17 komentarzy:

  1. Cieniutkie, delikatne i mają uroczy kolor :)
    Tak tak, nie należy się poddawać, trzeba pruć do przodu!

    OdpowiedzUsuń
  2. tak cudownie podane śniadanie z pewnością gwarantuje choć chwilę zapomnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urzekłaś mnie ostatnim zdjęciem, jest piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie placuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bosko moge prosic o takie :* ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazwyczaj grubością placków się zachwycają, ale dziś to właśnie ta ich niemal naleśnikowa cienkość czyni je wspaniałymi ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, idealnie to ujęłaś!
      A maliny i jagody tylko im uroku dodają ;)

      Usuń
    2. popieram Pam całkowicie!

      Usuń
    3. tak po amerykańsku wyszły ;)

      Usuń
  7. pięknie się prezentują, ale jestem pewna, że jeszcze smaczniejsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Placki :D:D Fajnie podane :) U mnie też malina dziś z kokosem się połączyła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle malin u was na blogach, a ja nawet w tym roku nie jadłam jeszcze. Toż to skandal! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się to podejście, dziś jest dziś! Nie myśl o wczoraj :)

    OdpowiedzUsuń
  11. idealnie rozpoczęłaś ten dzień! :)
    i to połączenie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie cienkie i równiutkie *.*

    OdpowiedzUsuń