piątek, 24 stycznia 2014

39. idziemy do kina

Kolokwium poszło bardzo dobrze. Dzięki za kciuki. Wczoraj wreszcie znalazłam chwilę na posiedzenie w łóżku z ciepłym mlekiem, wafelkami i dobrą książką. Świetna sprawa, zdecydowanie za rzadko tak się od rzeczywistości odcinam.
Dzisiaj na śniadanie kolejna mała kopia. Tym razem padło na ten serniczek, który już kilka osób przede mną też przyrządzało. W zasadzie to z oryginału zachowałam tylko bazę, ale i tak pysznie wyszło. A po śniadaniu do kina z przyjaciółką. Wreszcie udało nam się zgadać i chyba na ostatnią chwilę wybieramy się na drugą część "Hobbita". Fajnie tak w piątek o 12:00 zamknąć się w ciemnej sali, zapaść w fotel i przenieść do innego świata.
gotowany serniczek śmietankowy, nadziewany wiśniami, polany sosem wiśniowym

A wczoraj otrzymałam jeszcze jedną nominację do LBA, od Pam. Dzięki! Bardzo pomysłowe pytania! :)

1. Jakie jest Twoje pierwsze skojarzenie ze słowem "ludzie"? 
Mięso (nie wiem dlaczego, ale to naprawdę pierwsze moje skojarzenie).

2. Pamiętasz jakieś stałe powiedzonko albo tekst Twoich rodziców, który zawsze Cię denerwował? 
O dziwo nie.

3. Lubisz podróżować? 
Chodzi mi o samą jazdę autem, pociągiem, autokarem, kolejką itd. Uwielbiam! Zwłaszcza podróże "do".

4. Jaki jest Twój ulubiony rodzaj pieczywa? 
Jakikolwiek, byleby domowe! Niestety, piekę zdecydowanie za rzadko i czasem sięgam po pieczywo ze sklepu. Zazwyczaj wybieram wtedy pełnoziarniste, ciemne.

5. Jaka jest Twoja ulubiona lektura szkolna z całego okresu edukacji? 
"W pustyni i w puszczy" Henryka Sienkiewicza.

6. Jaki jest Twój wymarzony zawód i czy myślisz, że uda Ci się to osiągnąć? 
Milioner. Nie wiem, ale przynajmniej raz do roku zdarza mi się zagrać w Lotto, więc jakieś szanse na to są. ;)

7. Jakbyś miała możliwość posiadania egzotycznego zwierzaka, co by to było? 
Zebra.

8. Musisz wyeliminować ze swojej diety jedną rzecz, którą często jadasz i lubisz, od czego dasz radę się powstrzymać? 
Mam bardzo silną wolę, więc cokolwiek by to nie było dałabym radę.

9. Gdybyś mogła wybrać imię sama dla siebie, jakie by to było?
Julia. Kocham moje imię.

10. Pracując w grupie wolisz rządzić, czy raczej umywać ręce od odpowiedzialności? 
To zależy od ludzi. Jeżeli od razu wyłoni się lider to raczej siedzę cicho, ale gdy sytuacja tego wymaga, potrafię pokierować grupą.

11. Właśnie wyjmujesz gorący obiad z piekarnika, jesteś piekielnie głodna i nie możesz doczekać się zatopienia zębów w swoim aromatycznym posiłku. Dzwoni koleżanka i chce pogadać, czeka na Ciebie na przystanku. Schodzisz do niej od razu, czy prosisz, żeby poczekała aż zjesz? 
Schodzę od razu. Po pierwsze, to może być coś ważnego. Po drugie, nie umiem się cieszyć posiłkiem, kiedy wisi nade mną jakaś sprawa do załatwienia i wręcz nienawidzę jeść w pośpiechu.

12. Jaka jest potrawa, na którą od dawna masz ochotę i od jeszcze większego dawna (:P) jej nie jadłaś?
Lasagne (ale zrobię w sobotę!).

13 komentarzy:

  1. mniam! sernik z wiśniami, to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję w takim razie powodzenia na kolosie ;)
    serniczek gotowany blogosferę opanował i nie ma się co dziwić. moja koleżanka wielokrotnie go mi już rekomendowała :)
    do kina miałam iść wczoraj z mamą, ale zdecydowałyśmy się jednak zrobić seans w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo, bardzo cieszę się , że spróbowałaś! i to w pyszny sposób go podałaś :)
    zdecydowanie częściej potrzeba nam chwil dla siebie, chwil na wytchnienie i odpoczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszny serniczek ;) gratuluje kolokwium i dobrej zabawy ;)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten gotowany serniczek chodzi za mną od dłuższego czasu ! ja muszę go zrobić ;) Udanego seansu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten gotowany serniczek to pyszota <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda świetnie, a ta urocza łyżeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za odpowiedzi. Lasagne też bym zjadła i tym ludzie-mięso mnie rozbawiłaś :D

    Dobrze, ze koło zaliczone :D Należy Ci się teraz relaks :]

    Ta łyżeczka jest cudowna, a na gotowany serniczek też się czaję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję dobrych rezultatów na uczelni!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gotowany serniczek jest przepyszny :)
    Lubiłaś 'W pustyni i w puszczy' ?:O Podziwiam, ja nie mogłam przez to przebrnąć :D

    OdpowiedzUsuń
  11. gdybym mogła posiadać egzotycznego zwierzaka to pewnie wybrałabym panterę, lub innego "kotka" ;D
    gratuluję zaliczonego koła :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Też się przymierzam do tego serniczka!

    OdpowiedzUsuń