wtorek, 14 stycznia 2014

29. pytania i odpowiedzi

Do tej pory chyba tak naprawdę nie zdawałam sobie sprawy ile szczęścia wnoszą w nasze życie przyjaciele... Wczoraj cały dzień z uśmiechem na twarzy! :)
Dzisiejsze śniadanie zainspirowane tym. Nie wygląda tak apetycznie, ale smakuje wyśmienicie!
krem z płatków kukurydzianych z masłem orzechowym, pokruszonymi ciasteczkami czekoladowymi i czekoladą

Jak już wczoraj pisałam, zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Wiktorię. Nie do końca wiedziałam o co chodzi, więc musiałam trochę poszperać w sieci i dowiedziałam się, że:
"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób, informujesz ich o tym i zadajesz 11 pytać. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Zgodnie z zasadami, udzielam odpowiedzi:

1. Ulubiony aktor... 
Leonardo DiCaprio (od pierwszego obejrzenia "Titanica").

2. Nie wyobrażam sobie poranka bez... 
Mocnej kawy.

3. Sport to dla mnie...
Sposób na zużycie niespożytych pokładów energii i jednocześnie na naładowanie akumulatorów.

4. Najszczęśliwsze wspomnienie...
Trzymam głęboko w sercu! ;)

5. Bajka z dzieciństwa, do której mam sentyment... 
"Dragon Ball Z".

6. Smak, którego nigdy nie zapomnę... 
Dżem morelowy mojej Babci.

7. Najbardziej boję się...
Pająków.

8. Najczęściej chodzę spać i wstaję o godzinie... 
Kładę się koło północy, a wstaję jak się obudzę.

9. Bloguję od... 
Miesiąca i dwóch dni!

10. Ulubiony zapach... 
Sierść mojego konia w zagłębieniu za ganaszem.

11. W najbliższym czasie zamierzam ugotować...
Ryż curry z krewetkami.

A teraz chciałabym nominować następujące osoby:
* Natalie
* Wiola
* Patrycja T
* Klara
* Basiuchna
* Pam
* nimhe i
* Oia
* Paulina
* Barbarella
* Jula

Oto moje pytania dla Was:
1. Ulubiona pora dnia?
2. Wymarzone miejsce na wakacje?
3. Ulubiony dodatek do naleśników?
4. W ludziach szukam...
5. Ulubiony dział w supermarkecie?
6. Z domu nie wychodzę bez...
7. Pierwsza przygotowana potrawa?
8. Najgorszy senny koszmar?
9. Ulubiony sportowiec?
10. Gdybym musiała wybrać jedną potrawę, którą będę jeść codziennie przez miesiąc byłaby to...
11. Zdecydowanie za rzadko...

16 komentarzy:

  1. Jej ile słodkości z samego rana :)
    nominowałam cię do LBA

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za nominację, odpowiem w jutrzejszym poście :)
    muszę pokusić się o zrobienie tego kremu! kusisz tą czekoladą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację :*
    Porywam tę miseczkę wraz z zawartością !

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszności : ) Bardzo dziękuję za nominację!

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję, odpowiem jak tylko trochę czasu będę miała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten krem! <3
    Jej, masz konia? Też kiedyś jeździłam, ale własnego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie jeżdżę, ale mam konia. :)
      Jeździłam kiedyś, ale stan zdrowia mi na to nie pozwala niestety...

      Usuń
  7. Śniadanie wygląda bardzo smakowicie!
    Konie ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. też chce takie śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mocna kawa od rana - to jest to :D
    Według mnie ten krem wygląda bardzo apetycznie i wątpię, że był pyszny :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję bardzo za nominację :* Odpowiem na pewno w wolnej chwili :D

    OdpowiedzUsuń
  11. też za pierwszą nominacją nie miałam pojęcia o co chodzi. ale potem wszystko staje się łatwe ;)
    dziękuję bardzo za nominacje! <3
    a krem bardzo mnie zaintrygował, więc na pewno wypróbuję go na własnym żołądku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję za nominację! :-) Odpowiem, jak tylko znajdę wolną chwilę.
    A krem czekoladowy kusi, jeszcze takiego nie jadłam :-)

    OdpowiedzUsuń