poniedziałek, 20 stycznia 2014

35. szklanka

Po wczorajszym późnym śniadaniu z Mamą (bardzo Jej smakowało i powiedziała, że zaczynam Ją przekonywać do słodkiego z rana), ubrałam się, wyszłam na dwór i... bum! Półsalto na progu mojego bloku wykonałam! Cały chodnik pokryty zamarzniętym deszczem i to tak, że na łyżwach można by jeździć. U Was też tak było? W dodatku mój Dziadek, który nic nie zauważył, bo u Niego pod blokiem sowicie posypano chodnik piaskiem, wybrał się na cmentarz i trzeba było po Niego jechać, bo tam prawdziwe lodowisko się zrobiło. Na szczęście ulice były jako-takie chociaż na osiedlowej samochód wpadł w drobny poślizg.
A jak jest dzisiaj? Bo ja sprawdzać nie zamierzam. Posiedzę sobie w domku i postaram się pozbyć kataru, który całą noc mnie dziś nękał.
płatki jaglane z jogurtem naturalnym, orzechami laskowymi, żurawiną (mrożoną i suszoną) i syropem z buraków cukrowych

16 komentarzy:

  1. Płatki z prosa ? Pierwszy raz słyszę, ale musiało być pyszne z takimi dodatkami
    Ja byłam przez tylko 1h godz w pracę , bo strasznie u mnie leje. Po prostu masakra ten dzień
    Kuruj , kuruj się w domowym ciepełku :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja właśnie wróciłam do domu z zakupów i.. o nie, wiecej nie wychylam nosa zza drzwi. do wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta miseczka !
    Ta u mnie leż darmowe lodowisko :D ''Glebę'' zaliczyła już 5 razy , hehe - teraz tylko czkam jak się złamię bo to u mnie klasyk - co roku mam gips zimą :P

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie jest na tyle ciepło, że deszcz w ogóle nie pozamarzał.
    Życzę zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o taaaaaaak, ja dzisiaj ledwo wyszłam na klatkę schodową i mało brakowało a pewnie wylądowałabym w szpitalu :P ręce w kieszeni, wychodzę pewna siebie a tu na płytkach dosłownie lodowisko, do teraz nie wiem jak udało mi się utrzymać równowagę ;D

    zakochałam się w wyglądzie twojego dzisiejszego śniadania...i tej miseczce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie śniegu/lodu nie ma i nie było... Za to straszna plucha za oknem, a ja idę biegać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Płatki z prosa pierwszy raz widzę, chciałabym spróbować.
    Biedactwa, dobrze, że się nie połamaliście :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To inaczej platki jaglane :)

      Usuń
    2. Niby jaglane, ale w smaku inne od tych, które dotychczas jadłam - gorzkawe. :)

      Usuń
  8. Mniam , wyglada mega ciekawie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też się wywaliłam w drodze do kościoła.. Po prostu genialnie :D
    Ale to śniadanie wygląda obłędnie *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham melasę! wszyscy patrzą na mnie krzywo, ale to jest tak pyszne, że zdarza mi się wyjadać łyżeczką ze słoika. i jeszcze ta żurawina. i ta konsystencja. mniam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie mogę, jakie to połączenie pyszne ;D
    U mnie ciapa zamiast lodowiska :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też dziś zaliczyłam kilka wywrotek : (
    o matko, to śniadanie...! <3

    OdpowiedzUsuń