niedziela, 31 maja 2015

409. ta wytrawna niedziela

Trzeci raz z rzędu niedzielę zaczynam wytrawnym śniadaniem. I nie wiem który już raz zaraz po zjedzeniu zabieram się do roboty. Miłej niedzieli, mniej pracowitej niż moja Wam życzę!
pumpernikiel z szynką i serem żółtym, parówka sojowa z ketchupem, papryka w trzech kolorach, pomidor z bazylią i oliwki nadziewane migdałami

I jeszcze szybciutkie fotopodsumowanie maja:
szaleństwo na placu zabaw; dużo wspólnych posiłków; egzotyczne podróże balkonowe; truskawkowy szał; mknę; odkrywanie własnego miasta; strażnik balkonu; praca licencjacka w toku; jestem kwiatożercą

19 komentarzy:

  1. Też dzisiaj postawiłam na wytrawne śniadanko. Jakoś podczas choroby nie ciągnie mnie do słodkiego xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiatożerca? Można Ci kupować kwiatka na urodziny i obędzie się bez bomboniery, takie 2w1 haha :)
    Cudnie kolorowe śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Warzywna tęcza na śniadanie :)
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Niedzielne śniadanka jakoś tak kojarzą mi się na wytrawnie ;)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak dawno nie jadłam wytrawnego śniadania! :D
    Maj minął tak szybko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeej, jak ładnie, kolorowo! :)
    Też uwielbiam jeść akacje! :D haha

    OdpowiedzUsuń
  7. Misz-masz na talerzu - to jest to !
    Powodzenia w nauce !

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za hipokryzja zagryzać parówkę sojową kanapką z szynką! xD Te papryki pięknie wyglądają :)
    Nabrałam niesamowitej ochoty beztrosko pobujać się na takiej huśtawce :D
    Mimo obowiązków miłego dnia :]

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie te parówki wczoraj na kolacje, ale z jeszcze większą ilością warzyw i chleba. Nie wiem dlaczego tak wielu osobom nie smakują te sojowe parówki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ślicznie i kolorowo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie kolorowe to śniadanko. :)
    łączę się w bólu i też wracam do pisania pracy^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Namówiłaś mnie tdo zrobienia sobie jednego, stałego dnia w tygodniu na wytrawne sniadania ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Za rzadko jadam wytrawne śniadania ! :D .

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba i u siebie muszę ustanowić tradycję jednego wytrawnego śniadania w tygodniu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Paprykowa tęcza *-*
    Nominowałam Cię do LBA :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ym... Tak wytrawnie, a tak pysznie i ładnie podane! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ej ja chyba nawet wiem, gdzie jest ta fontanna - w okolicach Kupca (?) :D
    Egzotyczne podróże balkonowe - brzmi (i wygląda) świetnie!

    OdpowiedzUsuń