poniedziałek, 1 czerwca 2015

410. tylko moje

Co to za Dzień Dziecka, gdy trzeba się uwijać z pracą magisterską, jednocześnie opracowując projekt i ucząc się na kolokwia? Tak nie powinien wyglądać początek czerwca, ale sama sobie jestem winna. No bo wszystko to przez moje dziecinne odkładanie wszystkiego na ostatnią chwilę. Ale szczerze, cieszę się, że jeszcze nie jestem tak odpowiedzialnie-dorosła i dorośle-odpowiedzialna, bo dzięki temu mogę dzisiejszy dzień świętować. I przynajmniej przez te kilka chwil o poranku zapominam o obowiązkach i skupiam się na pochłanianiu okazjonalnego ciacha. Całego tylko dla mnie!
Wszystkim dzieciakom, tym nieletnim i pełnoletnim też, życzę z okazji naszego święta wszystkiego najlepszego. Cieszcie się, objadajcie smakołykami i korzystajcie z piękna otaczającego świata, o! :)
kokosowy serniczek z ricotty z truskawkami

12 komentarzy:

  1. Jak fajnie go podałaś ;)
    A co do odwlekania rzeczy na ostatnią chwilę to właśnie jedną ręką piszę sprawozdania, drugą opracowuje notatki z anatomii, a w międzyczasie drukuję wykłady z chemii :)
    Niech żyje organizacja !

    OdpowiedzUsuń
  2. Lepszego śniadania dzisiaj chyba nie widziałam. Zdecydowanie pobiłaś dzisiaj wszystkie "dzieci" xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wreszcie spróbować tego serniczka z ricotty :)
    Ale kusicie dzisiaj z tymi życzeniami słodkiego, no :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealne śniadanie na ten dzień :D dziecięca beztroska to cecha do pozazdroszczenia ;) najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  5. znam to, oj znam.. miałam cały tydzień na naukę trzech przedmiotów i tak oto dzisiaj zasiadam do wszystkiego na raz.
    uwielbiam ricottę w połączeniu z truskawkami <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepyszne śniadanko! Na dzisiejszy dzień, najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. serniczek, kokos, truskawki, no lepiej już nie mogłaś uczcić tego dnia :)
    u mnie też ostatnio to samo, wszystko na ostatnią chwilę :<

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielka piątka za serniczek, bo u mnie praktycznie identyczny :D!

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ale super serniczek! jak mini torcik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę oderwać oczu od tego serniczka *-*

    OdpowiedzUsuń