sobota, 28 grudnia 2013

15. poświąteczny wypas

W nocy obejrzałam dwa filmy, więc znowu spałam do 10:00. Potem wstałam, zmieliłam i zaparzyłam kawę. Przygotowałam śniadanie i z powrotem do łóżka! Słodkie lenistwo. Jedyną rzeczą, którą muszę dziś zrobić jest sałatka na imprezę dla Mamy. I tyle. Żadnych obowiązków. Czy to dobrze? Sama nie wiem, ale póki co mi odpowiada. Nowy Rok za pasem i myślę, że od stycznia wezmę się do roboty.
Inspiracją dla kompozycji śniadaniowej było wczorajsze śniadanko Wioli.
kawałek piernika, kawałek makowca, pierniczek i pomarańcza

15 komentarzy:

  1. i ja wczoraj w nocy miałam wieczór filmowy więc pospałam dłużej :D
    zasłodziłaś się z rana pewnie tak jak ja wczoraj hihi :)) porywam pierniczka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki cudny bałwankowy pierniczek! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciacha na śniadanie! Prawdziwy 'dzień dziecka' ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kawałek piernika wygląda tak apetycznie *.* Kocham zasłodzenie się od rana! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. słodko-słodkie śniadanie :)
    lenistwo mi nie przeszkadza pod warunkiem, że nie polega ono na biernej wegetacji w fotelu :) dla mnie lenistwo to brak obowiązków

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę nowy nagłówek : ) W czym je robisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to w czym? W Paincie! ;)
      (to brzmi źle, ale jakoś nie chce mi się silić na pracę w bardziej skomplikowanych programach...)

      Usuń
  7. Ale slodkie sniadanko :-)
    Sliczny pierniczek :-

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten pierniczek <3
    Ja też tak sobie mówię - pouczę się od stycznia :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh, ja na ciasta nie mogę już patrzeć!:)
    Z moją mamą też się kłócę, ale to są bardziej nagłe spięcia o pierdoły, trwające po 10 minut, kończące się niekończącymi przytulańcami :3
    O dziwo nic nie przywarło w nowym opiekaczu, idealnie mi opiekło! Jestem w 100 % zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale wspaniałe śniadanie! : )
    To lubię najbardziej po świętach. : D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja chyba juz ciast mam dosyc, ale te wygladają kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. eh, wszyscy jeszcze mają jakieś zapasy ze Świąt, a u mnie nic ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak słodziutko :) a błogie lenistwo też się przyda od czasu do czasu :) Od tego jest przerwa świąteczna :)

    OdpowiedzUsuń