niedziela, 15 grudnia 2013

4. pierwsze (prawie) wspólne śniadanie, pierwsza akcja

Dzisiaj wspólne śniadanie z Wiktorią. Wprawdzie Ona zjadła je wcześnie rano, a ja postanowiłam sobie trochę dłużej pospać, ale nie zmienia to faktu, że było pysznie. Rozdzieliły nas godziny, ale łączą pyszne placki z jabłkami! ;)
placki z jabłkami, przyprawione goździkami i cynamonem, polane jogurtem sojowym i syropem z buraków cukrowych, posypane płatkami Special K

Wczoraj miałam bardzo intensywny dzień. Zjeździłam komunikacją miejską pół miasta w poszukiwaniu prezentów, ale opłaciło się, bo znalazłam kilka naprawdę fajnych rzeczy. Mam nadzieję, że obdarowanym się spodobają. Po powrocie z zakupów upiekłam pierniczki (już drugą porcję w tym roku), a pod wieczór jeszcze je udekorowałam. 
Na próbę upiekłam kilka pierniczków nadziewanych marmoladą różaną. Okazały się być tak dobre, że już zniknęły. Przed Świętami będę piekła jeszcze raz, wtedy zrobię ich więcej.
Chciałabym też ogłosić wszem i wobec, że od poniedziałku zaczynam "Przedzimową rozgrzewkę", czyli tydzień z owsianką. Jest to moja pierwsza akcja, do której przymierzałam się niezależnie od bloga, ale skoro już tu jestem i piszę, to myślę, że warto uczynić ją oficjalną. :) Gdyby ktoś chciał dołączyć - serdecznie zapraszam. Oczywiście nie musi być to cały tydzień, może być dzień lub dwa. Ważne, żeby owsianka była rozgrzewająca, otulająca. Zrobiłam nawet swój pierwszy w życiu baner. Jestem mistrzem Painta!

12 komentarzy:

  1. o, ja też dzisiaj miałam placuszki z jabłkiem :))
    ale cudne pierniczki! jak pięknie udekorowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie i Natalii też placki z jabłkami :) Królują one dziś :)

      Usuń
    2. ha, wiola. właśnie napisałam komentarz pod Twoim postem z plackami ;)
      plackowo-jabłkowa niedziela!

      Usuń
  2. Ale mnostwo dodatkow w takich pysznych placuszkach
    Slicznie udekorowane pierniczki. Ja tez upieklam w tym roku druga partie pierniczkow :d
    Chetnie dolacze sie do akcji, bo uwielbiam owsianke :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Niech nas porządnie przygotuje do zimy!

      Usuń
  3. Fakt coś dużo dzisiaj placków !
    Pyszne <3 Podziel się pierniczkami ! Wyślij mi kilka :c
    No , no banerek jak na paint'a super ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie grubiutkie wyszły!
    A baner naprawdę fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oooo jak się złożyło! :D Twoje prezentują się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. najapetyczniejsze śniadanie, póki co, pięknie się prezentuje :)
    ja wczoraj swoje tylko upiekłam, fizyka i biologia wypierają dekorowanie na koniec tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne! Zarówno pancakes jak i pierniczki- boskie, dziękuję za śniadanie! Musimy powtórzyć! : ) Chętnie wezmę udział w akcji : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie ładne! Mnie czeka pieczenie pierniczków i chyba jutro się za to zabiorę. Również mam za sobą poszukiwanie prezentów, na szczęście już prawie wszystko mam ;-))
    I chętnie przyłączę się do akcji :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądają na treściwe, pulchniutkie i ciężkie. mniam! <3

    OdpowiedzUsuń