niedziela, 22 grudnia 2013

11. ubiłam sobie choinkę i podsumowanie tygodnia z owsianką

Wczorajszy dzień bardzo udany. Przede wszystkim kupiłyśmy choinkę! Jest trochę niższa niż w poprzednich latach, ale za to ma mnóstwo gałązek do wieszania ozdób! Poza tym upiekłam ostatnią partię pierniczków. No i sprzątnęłam w pokoju. Wszystko to w rytmie świątecznych piosenek. A dzisiaj zabieram się za mój pierwszy w życiu makowiec.
Pomysł na tę owsiankę miałam w głowie już na samym początku akcji. Mamy zimę, do Świąt niedaleko, więc czas ubrać choinkę. Ale najpierw musiałam ją ubić. ;)
piernikowa owsianka z pierniczkami, miodem, pomarańczą, czekoladowymi prezentami, kremową choinką i cukrowymi bombkami
Chciałabym bardzo podziękować uczestniczkom mojej akcji - Wiktorii, Patrycji i Barbarelli. Fajnie, że zechciałyście mi towarzyszyć. Mam nadzieję, że porządnie się rozgrzałyście i jesteście gotowe na zimę tak, jak ja! :)
Tutaj zamieszczam krótkie podsumowanie z miniaturkami owsianek - oczywiście zrobione w Paincie. ;)
owsianki Wiktorii
owsianki Patrycji
owsianka Barbarelli
i owsianki moje

14 komentarzy:

  1. W tytule postu masz chyba błąd :P ubiłaś choinkę??? Nie miało być kupiłam ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, miało być właśnie tak. Choinka (to zielone) na mojej owsiance została ubita mikserem. Ale dzięki za czujność. ;)

      Usuń
  2. Każda choinka jest dobra, a taka którą można zjeść to już w ogóle. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta owsianka wyglada fenomenalnie,
    I jeszcze raz dziekuje za wspaniala akcje ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Tytuł posta faktycznie przewrotny ;)
    Dobrze, że dostałaś choinkę. I masz odwrotnie niż u mnie - ja kupiłam drzewko wyższe niż zazwyczaj, ale właśnie za to bardzo gęste. Te mniejsze to były jakieś okropne drapaki :)
    A 'ubita choinka' wygląda obłędnie! *^*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ! Ta choinka w miseczce wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja też poproszę taką kremową ubitą choinkę! wygląda przepysznie, iście świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku! :o Ta choinka wygląda obłędnie!
    Dziękuję za super akcję; to było cudowne, jeść śniadanie wiedząc, że ktoś daleko również je owsiankę <3
    Wesołych! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna ta miseczkowa choinka! A prawdziwa u mnie pojawiła się dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta 'choinka' wygląda świetnie :)
    Uwielbiam korzenne owsianki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem tylko tyle, że jest to najpiękniejsza zimowa owsianka jaką w życiu widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysłowe! i na pewno pyszne :-)
    I ja również dziękuję za akcję :-)) Owsianka to zawsze dobry pomysł na smaczne śniadanie.

    OdpowiedzUsuń