czwartek, 12 grudnia 2013

1. pierwsze śniadanie na blogu

Witam na moim blogu!
W blogosferze jedzeniowej dryfuję już od dłuższego czasu, zdarzyło mi się nawet kilka razy posiadać bloga. Niestety, zawsze kończyło się na kilku postach, w dodatku bez poklasku. Tym razem jednak ma być inaczej. Postaram się umieszczać posty regularnie. Chciałabym także zagłębić się w blogową społeczność. Jednym z bodźców, który skłonił mnie po raz kolejny do kliknięcia przycisku "Nowy blog", była akcja Blogowe Mikołajki. Bardzo spodobał mi się również pomysł wspólnych śniadań i tygodni związanych z jakąś potrawą. Mam nadzieję, że z czasem uda mi się dołączyć do zacnego grona blogerów. Wszystkie blogi, które dotychczas śledziłam i komentowałam jako Anonim, zamieszczam w linkach.
O czym to będzie blog? Cóż, przede wszystkim o jedzeniu. Nie zamierzam jednak ograniczać się tylko do wrzucania codziennych śniadań (czasem będzie też kolacja ;p). Postaram się czasem wrzucić coś od siebie, napisać, co mi leży na sercu, podzielić się jakąś (niekoniecznie) mądrą myślą.
Sama sobie życzę weny i wytrwałości! I żeby nigdy nie skończyła mi się posypka ;)
płatki jaglane na mleku ze zblenderowanym bananem, ubitym białkiem, kakao i przyprawą piernikową, udekorowane ricottą, bananem i gwiazdkami w czekoladzie

18 komentarzy:

  1. Pyszne tu u ciebie! :) ja tez nie dawno zaczęłam blogowac

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy w blogosekcie :] Życzę wytrwałości, ja założyłam bloga zaraz po maturze i nawet nie wiem kiedy zleciało mi ponad 160 śniadań, ale blog to fajna sprawa, więc wytrwałości wśród bloggerów życzę i oczywiście zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, to witamy, witamy :)
    Będę zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Milo sie Ciebie czyta, bede zagladac :)
    Sniadanie grozace cukrzyca, ale nie ma w tym absolutnie nic zlego!

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę miło że do naszego grona dołączyła nowa osóbka :)
    O widzę czekoladowe gwiazdki ! Czyżby z jogurtu mullermix ? :)
    Oczywiście blog obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. blisko, to "podróbka" Mullera, z Biedronki, kupiłam tylko dla tych gwiazdek ;)

      Usuń
  6. Witam, witam :)
    uważaj, bo to uzależnia :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że mnie uzależni (pod pozytywnym kątem oczywiście) :D

      Usuń
  7. Witaj i zostań jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie dodaj ten gadżet obserwatorów, bo muszę Cię śledzić! ;) Może zjemy kiedyś wspólne śniadanie? : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze śniadanie, a takie pyszne ;)! powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziekuje :) tak, ,,wlasnymi rencami" go stworzylam. Z reszta mialam pisac, ze Twoj tez mi sie bardzo podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pyszne te twoje pierwsze śniadanie w blogosferze
    Zapraszam do mnie
    http://zwariowananastolatkagotuje.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj :). Takie śniadania poproszę jak najczęściej :D.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej! Też niedawno założyłam bloga (wczoraj). Spodobał mi się twój pomysł na przedstawianie się swoim ulubionym blogerką. Nie przeszkodzi Ci jeśli też tak zrobię?
    Proszę o odpowiedź. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi miło powitać Cię w blogosferze :-) Mam nadzieję, że będziesz z nami jak najdłużej :-))
    A pierwsze śniadanie odpowiednio wypasione, idealnie na dobry początek ;-)

    OdpowiedzUsuń