poniedziałek, 15 września 2014

195. garść fotografii

Ależ piękną pogodę mamy! I podobno ma się taka utrzymać jeszcze przez jakiś czas. Lecę więc spędzać czas na świeżym powietrzu! :)
płatki sojowe z jogurtem sojowym, figą i orzechami włoskimi

Na specjalne życzenie Patrycji, poparte dodatkowo przez Patrycję K, wrzucam kilka zdjęć z wyjazdu do Pragi:
obowiązkowa fotka z Mostem Karola i Hradczanami w tle

przepiękna Katedra Świętego Wita

bobasy Davida Černego (uwielbiam!) przy Muzeum Kampa

Malostranské náměstí po zmroku - jeszcze piękniejsze przy lampce wina

gimnastyka pod Trojskim Zamkiem

wdzięczny model (zawsze go szukam, gdy jestem w Ogrodach Wallensteina)

całe danie zjadłam! (no może z małą pomocą)

te świecące kropeczki to oczy króliczków hasających od lat po łące przy centrum handlowym

praski "Pałac Kultury"

Synagoga Jubileuszowa

pomnik konny Wacława IV (autorstwa wspomnianego wcześniej Černego)

duch na Złotej Uliczce

to sobie z Pragi nawiozłam

Ciężko było kilka zdjęć wybrać, ale starałam się pokazać Wam Pragę z różnych punktów widzenia. Przy okazji, gdyby ktoś się do stolicy Czech wybierał, służę za przewodnika. :)

19 komentarzy:

  1. Taaak, pogoda jest cudna! Korzystaj :)
    Zdjęcia świetne, szczególnie Twoje akrobacje mi się podobają haha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. widać że już jesteś bardziej dziś przy jesiennych smakach ale właśnie trzeba się cieszyć tymi pięknymi jeszcze letnimi promykami słońca i wykorzystać je w pełni ;)
    Już po zdjęciach widzę że miałaś niezwykle udany wyjazd :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze chciałam do Pragi pojechać, więc zgłaszam się na ochotnika! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chciałam o zdjęcia prosić, ale wiem dobrze jak ciężko się do tego zmobilizować, więc nie nękała, ale bardzo się cieszę, że wstawiłaś ;D Bobasy rządzą!
    Sojowo tu dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Figa i orzech włoski to zgrany duet :)
    Ale zapasy zrobiłaś, tylko pozazdrościć !

    OdpowiedzUsuń
  6. fotorelacja cudowna, najbardziej spodobały mi się i te bobasy i te króliki! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. minę na tym zdjęciu masz jak upośledzona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę jednak, że to jest (link) upośledzona mina ;P
      Weeeź mi ten alkohol stąd zaraz! :P

      Usuń
    2. Bo jestem upośledzona, niestety.
      Przykro mi się zrobiło, ojej!

      Usuń
  8. Świetnie, że dodałaś zdjęcia! :) Pragę kocham!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju! Świetne zdjęcia, pełne optymizmu! :)
    A śniadanie to ja porywam *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna jesteś :) Zdjęcia boskie i strasznie zazdroszczę wypadu!

    OdpowiedzUsuń
  11. hah dziekuje za zdjecia! :D Wszystko wyglada swietnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. swietne fotki jak i jedzonko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzy mi się wycieczka do Pragi <3 Ja bym pewnie przywiozła same czekolady studentskie xD

    OdpowiedzUsuń
  14. super zdjecia z super klimatem i pieknie podane sniadanie <3 !

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem bardzo ciekawa smaku płatków sojowych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo, szklanka z Jackiem Danielsem :)
    nigdy nie jadłam ani nawet nie widziałam płatków sojowych, mam nową smakową zagadkę ;)

    OdpowiedzUsuń