poniedziałek, 21 kwietnia 2014

120. lanie wody

Jak mijają Święta? U mnie bardzo miło, chociaż w pełni ich atmosferą nie mogę się cieszyć, bo znienacka spadło na mnie przygotowywanie prezentacji i referatu na zajęcia. Także w zasadzie opracowuję sama nie wiem co i w dodatku tego czegoś nie rozumiem, a w międzyczasie podjadam mazurki i inne pyszności. W sumie to dobry dzień dzisiaj na pisanie wypracowań. Lany Poniedziałek - nic tylko lać wodę. Mam nadzieję, że u Was dużo spokojniej.
kakaowo-kawowa kaszka orkiszowa na ubitym białku ze skórką pomarańczową, rodzynkami, ziarnami kawy w czekoladzie, płatkami czekoladowymi i kremem kasztanowym

A na wielkanocne migawki macie ochotę? Jak tak, to proszę bardzo:
strażnik rzeżuchy; ale jaja!; dumna kwoka; które są prawdziwe?; pozdrowienia znad rzeżuchy; zając był bogaty; jeszcze jedna kura; przepiórcze wydmuszki się nie tłuką; jeszcze jeden zając

*Posiadam zmysł artystyczny.* 

14 komentarzy:

  1. oh, nade mną też ,,wiszą terminy" i to tak w pełni nie pozwala się uspokoić w imię świąt, ale- mazurek to niezły ,,dopalacz"!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miseczkę porywam ;)
    Zdecydowanie te płatki Mnie wołają ;p
    Aaaa i ta kawa w czekoladzie *.*
    U Mnie dyngus zapowiada się słonecznie :)
    Udanego Lanego Poniedziałku <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo smacznie to wygląda ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie też czeka jeszcze zrobienie prezentacji ale jakoś nie mogę się zabrać! :D
    pyszności w tej miseczce! :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na razie nie chcę myśleć o szkole .....:-)
    A taką kawową rozpustę porywam : D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja to teraz przejmuję się egzaminami gimnazjalnymi, fakt to już pojutrze, a ja nie sięgnęłam jeszcze do książek :))
    pyszne śniadanie! a mazurka w tym roku to ja pierwszy raz próbowałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ktoś tu był bardzo grzeczny! :)
    Ta poduszka <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że byłaś bardzo grzeczna :D Fajne zjadłaś dziś śniadanko :D Lepszego dnia na lanie wody nie będzie :D Tak więc lej śmiało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietnie wypelniona miseczka *.* I super zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  10. No ale dobrze, że chociaż mazurek towarzyszy Ci w trudniejszych chwilach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Tyle pyszności w miseczce na czekoladowo, że aż ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń