czwartek, 10 kwietnia 2014

113. żegnaj dynio

W planach miałam pobudkę o 6:00 i spędzenie dnia na powietrzu. Ale pogoda ma, jak widać, inne plany. W związku z tym postanowiłam się wyspać i przygotować śniadanie, które oczarowało mnie od pierwszego wejrzenia. Zrealizowałam ten przepis, zamieniając tylko parmezan na inny ser. Nimhe.i, stworzyłaś prawdziwe śniadaniowe dzieło, do którego zdecydowanie warto było zużyć trzymany od listopada zapas dyni. :)
zapiekana owsianka z serkiem wiejskim, puree z dyni, rodzynkami i orzechami włoskimi pod serem

Pora na odpowiedzi na pytania od Pam. Dziękuję za nominację! :)

1. Lepiej znaleźć się w samym centrum letniej burzy czy zimowej śnieżycy?
Letniej burzy (uwielbiam!).

2. Karmel czy czekolada?
Czekolada!

3. Wymarzony prezent na zbliżające się święta to...
Ekspres do kawy.

4. Idealny obiad na upalny dzień to...
Chłodnik litewski.

5. Zdobywanie szczytów z wielkim plecakiem na plecach i potem na czole, czy leżak, plaża i wachlarz?
Zdobywanie szczytów. Tylko chętnych do takich wypraw mi brakuje...

6. Dokończ: Za nic w świecie nie...
...zjadłabym wołowiny.

7. Jak wyglądałaby Twoja idealna sukienka na lato?
Marzy mi się coś miętowego i zwiewnego.

8. Super-pyszna-FIT sałatka w samotności, czy super-FAT hamburger z przyjaciółką?
Z przyjaciółką, super-FAT, ale byle nie hamburger! Może być kebab z kurczaka albo pizza.

9. Ulubiony kolor lakieru do paznokci?
Fuksja.

10. Moda, której nigdy nie zrozumiesz to....
Dresiarze.

11. Co dziś na obiad? :P
Łosoś z kalafiorem i może jakaś kasza albo ryż do tego.

*Umiem dobrze gotować oraz piec i lubię to robić.*

18 komentarzy:

  1. Mam mały zapas dyni, więc spróbuję w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dawna sobie powtarzam, że dynię wreszcie kupię i coś z niej zrobię, a ciągle zapominam :(
    Ta owsianka wygląda genialnie <3 I ten ser, mniaaaam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatki dyni wykorzystałam i zrobiłam zupę dyniową :) Takie śniadanko bardzo przypomina jesień :))

    OdpowiedzUsuń
  4. na taką pogodę za oknem zrobiłaś idealne śniadanko!
    ten rozpływający ser *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten ciągnący się serek wygląda obłędnie *.*
    Zazdroszczę śniadanka ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z wcześniejszymi komentarzami: ser wygląda nieziemsko.. *.* a ja nigdy nie jadłam dyni!

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja jeszcze dynię mam :D

    Dziękuję za odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam troszkę dyni, więc może się skuszę też na to cudo jak tak zachwalasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dokładnie, ten ciągnący ser najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko, te zdjęcia *.*
    Uwielbiam sery, to z pewnością coś dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam taki rozpuszczony serek <3
    Masz jeszcze trochę dyni , że ze mną się podzielić ? : D

    OdpowiedzUsuń
  12. na pewno świetnie smakowała taka owsianka! uwielbiam zapiekać z wiejskim, a za dynią już się stęskniłam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam mit o mrożonej dyni w sklepach, ale jakoś dostać jej za cholerę nie mogę. Dynia, ser i orzechy, genialnosci, po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  14. to sie nazywa owsianko dyniowe dzielo smakowe <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje śniadanie było cudowne! *,*

    OdpowiedzUsuń