piątek, 4 kwietnia 2014

107. mee!

Wczorajszy dzień ciepły i miło spędzony. Mam nadzieję, że dzisiaj pogoda też się piękna szykuje. Śniadanie w wersji koziej. Bardzo lubię kozi nabiał, a Wy?
płatki ryżowe na kozim mleku z kozią ricottą i malinami

Postanowiłam wziąć udział w założonej przez Wiktorię Akcji Pozytywnego Myślenia. "APM na celu promowanie optymizmu, szczęścia, uśmiechu, samoakceptacji. Każdego miesiąca będzie miała inne hasło przewodnie." Hasło na kwiecień to: Zalety. No to zaczynam!

*Mam piękny, duży uśmiech.*

22 komentarze:

  1. Wiesz, że chyba nigdy nie piłam koziego mleka? Ciekawe, gdzie takie zdobyć, bo super wygląda Twoje śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam w Piotrze i Pawle, ale ogólnie w dużych marketach nie powinno być problemu z jego zdobyciem. :)

      Usuń
  2. nigdy jeszcze nie miałam styczności z kozim nabiałem :) ale zaintrygowałaś mnie, może się odważę?

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kozi nabiał - a w dodatku jest o wiele zdrowszy od krowiego :) Wygląda pysznie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda świetnie, ale bałabym się tego połączenia z kozim serkiem. Lubię ale tylko na wytrawnie i w połączeniu z dużą ilością dodatków :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham wszystko co kozie <3 w szczególności jogurty. W lodówce zawsze musi być jagodowy <3
    A gdzie zdobyłaś kozią ricottę ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie umiem stwierdzić, że lubię kozi nabiał bo nigdy nie jadłam ;) Brzmi ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  7. maliny <3 miałam dziś kupić , ale cena mnie powstrzymała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię kozi nabiał, szczególnie sery :D
    Cieszę się, że lubisz swój uśmiech,... wręcz zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszukiwanie zalet w sobie jest ciężkie.. :P Nie jadłam nigdy koziego nabiału, hmm.. :D bardzo różni się taka ricotta od zwykłej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo. Szczerze, to bardziej mi pasuje ta zwykła, bo jest "lżejsza" i słodsza. Ale koziej warto spróbować - tak dla porównania. :)

      Usuń
  10. że tak powiem 'kozio' dziś u Ciebie :D w każdym razie bardzo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kozi jogurt bardzo lubię, kozie sery/serki również, mleka koziego z kolei nie piłam, a o koziej ricottcie pierwsze słyszę! Aż mam ochotę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie próbowałam koziego nabiału. Bardzo ciekawi mnie jego smak, ale jakoś nie mogę się odważyć. Chyba dzięki tobie na najbliższych zakupach zaopatrzę się w coś z tej półki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja żadnej ricotty nigdy nie jadłam , serio xd
    ale twoje śniadanie wygląda obłędnie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. te malinki *-*
    pyszne miałaś śniadanko, oj pyszne! :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale to śniadanko uroczo i delkatnie wygląda <3 Kozi nabiałam bardzo smaczny <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ser kozi w sałatce z krewetkami świetnie się sprawdza, ricotty takowej jeszcze nie miałam okazji wypróbować. :) Ale z malinami sądzę, że na pierwszy ogień bym właśnie brała!

    OdpowiedzUsuń
  17. Też lubię kozi ser :D Z malinami musiał świetnie smakować :)
    Dałam radę ugryźć :D Wiesz mam już wprawę po mojej ostatniej wypasionej bułce :D http://jagodzianacoffee.blogspot.com/2014/03/249-nadziana-bua.html hehe kanapki chociaż były miękkie :)

    OdpowiedzUsuń