piątek, 11 kwietnia 2014

114. wszystko w soku z wiśni

No bo znowu się spieszę z przygotowywaniem śniadania, żeby potem mieć czas na delektowanie się nim. A sok z wiśni lubi pryskać i zostawać na palcach, tak już jest.
Dzisiaj pół dnia z koniem, a po powrocie prezentacja do zrobienia i może trochę nauki (nie...) na kolokwium poniedziałkowe. Trzymajcie kciuki za pogodę!
marchewkowa owsianka z wiśniami, śliwkami, rodzynkami, winogronem, jabłkiem i serkiem wiejskim

Wiecie, co jutro za dzień? ;)

*Mam ładne brązowe włosy, które na lato jaśnieją.*

20 komentarzy:

  1. ooo ja Cie, marchewkowa z genialnymi dodatkami, niebawem taką zrobię :D
    kciukam za pogodę :) a czyżby jutro był Dzień Czekolady?

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszystko co marchewkowe <3
    Oczywiście wiem , wiem - Dzień Czekolady <3
    Kciuki też będę trzymać :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, cos wiem o tym soku z wisni (autopsja dzisiejszego poranka). Btw- tytul posta brzmi jak opis krainy szczesliwosci :D
    Konia, mowisz? Pochwal sie swoim kopytnym! Mamo, tyle lat jazdy za mna, tyle marzen o swoim wlasnym koniu, kurcze, brakuje mi tego strasznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja konia mam, lata jazdy za sobą, ale teraz już jeździć nie mogę. :(

      Usuń
  4. jutro słodki dzień się szykuje :) a owsianka wygląda jak ciasto :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę Ci zazdroszczę tej jazdy konnej. Ja w życiu tylko kilka razy próbowałam, ale bardzo mi się podobało :)
    Wiśniowo miaaam <3
    Dzień czekolady jutro heheh :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego zazdrościć, bo już od paru lat nie jeżdżę, noga mi nie pozwala. :(

      Usuń
  6. Cudo :D Serek wiejski, owsianka, marchewka i te cudowne dodatki :D ojj miałaś się czy delektować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile pysznych dodatków! *.*
    Jest piąteczek, czas odpocząć! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten sok <3 Wiśnie, marchewka <3
    Przypomniałaś mi o moich wiśniach w słoiku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam! Najlepiej smakują z gorzką czeko ale i w takim wydaniu boski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ostatnio taką ochotę na wiśnie!
    Już wyobrażam sobie ich smak w połączeniu z owsianką.. rozmarzyłam się trochę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ile pyszności w jednej miseczce! *-*

    OdpowiedzUsuń
  12. a co to za dzeń jutro? ;)
    ja po drylowaniu wiśni na dżem przez kilka dni miałam fioletowe palce. ale warto! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka wypchana miseczka! Do tego takimi pysznymi dodatkami :D Zawsze chciałam spróbować jazdy konnej, ale nigdy ostatecznie się nie odważyłam...

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawno nie jadłam marchewkowej owsianki! Narobiłaś mi ogromnej ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiem, Dzień Czekolady! Parę dni temu gdzieś przeczytałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejciu ile dobrych rzeczy w jednym miejscu moge porwac *.* !

    OdpowiedzUsuń