sobota, 19 kwietnia 2014

119. mazurki

Wróciłam. Wczoraj jednak śniadania w domu nie jadłam. Ale kawę w południe już piłam i powiem Wam, że się stęskniłam za moim ekspresem. Pyszna, aromatyczna kawa to jest to, czego potrzeba, gdy w perspektywie wielkanocne przygotowania. Dwie blachy mazurków upieczone i udekorowane. A dzisiaj jeszcze trochę sprzątania, bo dom wygląda mało świątecznie, niestety. Ale cały dzień przede mną.
Życzę Wam zdrowych-wesołych, spędzonych w rodzinnym gronie, ciepłej, domowej atmosferze. I oczywiście bogatego zająca! :)
naleśniki gryczane z kozią ricottą i malinami oraz kremem kasztanowym i śliwkami



*Moje piersi są idealnych rozmiarów.* 
(nie jestem płaska, ale mogę spać na brzuchu)

18 komentarzy:

  1. jestem pod wrażeniem mazurków !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie zachwycające mazurki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie boskie mazurki !!!!!!!!! jestem pod ogromnym wrażeniem i szczerze zazdroszczę takiej inwencji twórczej przy ich dekoracji , wyglądają na prawdę nieziemsko !

    OdpowiedzUsuń
  4. mazurki wyglądają niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Je jak ślicznie udekorowałaś mazurki *.*Zazdroszczę tej ricotty :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Te wypieki *.*
    Nadzienie naleśnikowe wygląda przepysznie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne mazurki! a pewnie jeszcze smaczniejsze :)
    naleśniki w sobotę, tradycja zachowana - piona! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. One są uroczę <3 Te wypieki o mamo zawrot glowy cudownych i apetycznych smakow *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. PODZIEL SIĘ, błagam! i to wszystkim - wypiekami, śniadaniem.. <3
    Nie ma to jak kawa własnej roboty, w domu, w spokoju... :)
    Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko ile cudów!

    Wszystko. I śniadanie i mazurki! Poza kremem z kasztanów, ble :P

    Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zrobiłaś takie ładne naleśniki? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie jestem płaska, ale mogę spać na brzuchu - idealne uzasadnienie :D

    naleśniki kuszące! a ile mazurków! kto to wszystko zje? :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne naleśniki! Kiedy ja się nauczę je piec?
    Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile mazurków! *-*
    co jedne to piękniejszy! ":)
    ale mi narobiłaś smaka na naleśniki! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciasta wyglądają fenomenalnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. ciasta odgrywają dziś pierwsze skrzypce <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Poproszę takiego mazurka! Wyglądają przepysznie :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń