środa, 2 kwietnia 2014

105. hejt

Wczoraj otrzymałam pierwszego hejta od Anonimowego. Już wiele razy się spotkałam z konstruktywną krytyką takich osób, ale dopiero teraz dotknęła ona bezpośrednio mnie i włos aż mi się zjeżył na skórze. Strach się bać, naprawdę. ;)
Wczorajszy dzień zimny i tym bardziej teraz mi się nie chce wychodzić, bo pewnie też taki mróz będzie, brr. Ale jak mus to mus. A na przerwie na darmową kawę lurę do McDonald's. Miłego dnia!
krem z tofu (bananowy i bananowo-kakaowy) z truskawkami i bananem oraz galaretką truskawkową

Śniadanko wygląda może na skomplikowane, ale tak naprawdę było banalnie proste w przygotowaniu.
Krem z tofu: zmiksowałam kostkę tofu (180 g) z bananem, do połowy masy dodałam łyżeczkę kakao i przełożyłam do naczynia.
Galaretka: 300 g mrożonych truskawek (można zastąpić dowolnym owocem) ugotowałam, a następnie zmiksowałam z łyżeczką żelatyny, przełożyłam do silikonowych foremek na muffinki (wyszły 4 porcje) i odłożyłam do lodówki, aby stężały.


A teraz "zemsta" Wiktorii B.:

1. Których letnich owoców nie możesz się najbardziej doczekać?
Truskawki! Nie! Maliny... Albo jagody... Nie, nie, zapomniałam o poziomkach! Chociaż są jeszcze jeżyny! Tak, jeżyny, zdecydowanie! No chyba że porzeczki... NIE UMIEM ZDECYDOWAĆ!

2. Jaka jest Twoja ulubiona forma spędzania wolnego czasu?
Zabawa z moim koniem, spacer w jakimś ładnym miejscu, spotkania z przyjaciółmi...

3. Jeśli książka, to...
...z kubkiem herbaty albo mleka.

4. W szkole najbardziej denerwuje/denerwowało mnie...
...brak kompetencji niektórych nauczycieli.

5. Opisz swój wymarzony początek dnia.
Budzę się wyspana, słońce opromienia mi twarz, idę do kuchni, robię aromatyczną kawę i przygotowuję idealne śniadanie, które spożywam przed telewizorem, oglądając jakiś fajny program. Ach, albo jeszcze lepiej: to samo w wersji z przyjacielem.

6. Masz do wyboru kaszkę manną, płatki owsiane lub kaszę jęczmienną. Co wybierasz, co z tego przygotowujesz i dlaczego? 
Wybieram płatki owsiane. Przygotowuję owsiankę z bananem i masłem orzechowym. Dlatego że to sprawdzone, klasyczne połączenie, które zbyt rzadko przygotowuję.

7. Wolisz śniadanie na ciepło czy na zimno?
Zazwyczaj jem na ciepło, ale jeśli na dworze zrobi się gorąco stawiam na coś zimnego.

8. Za co lubisz wiosnę? 
Za ciepełko, za słoneczko, za kwiatki, za trawę, za śpiew ptaków, za coraz dłuższe dni...

9. Utwór idealny na dziś to... 


10. Aktualnie mam ochotę na... 
...powrót do łóżka.

11. Jaki jest twój ulubiony smak lodów?
Patrz: konkluzja odpowiedzi na pytanie pierwsze.

20 komentarzy:

  1. O jaa to jest dzieło sztuki ;p
    Wygląda nieziemsko i pewnie tak samo smakuje *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ten mus ślicznie wygląda, jakby lody :D
    Podasz przepis ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale to ślicznie wygląda ! aż szkoda jeść ! :O

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetnie wygląda ta galaretka na szczycie z truskaweczką, niczym przysłowiowa wisienka na torcie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie lubię pytań o ulubione owoce/lody/warzywa/ połączenie bo na to się po prostu NIE DA odpowiedzieć :P
    Aż zajrzałam zobaczyć tego hejta, hihi, też takie dostaję czasem :P
    A dzisiejsz śniadanie wygląda niesamowicie, ja myślałam, że to kupne :P

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest arcydzieło, a nie śniadanie! Katujesz nas takim pysznym widokiem! :D Podoba mi się ten intensywny kolor galaretki, taki soczysty *.* Zdradź proszę jej sekret :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie urocze *.* Hejtem nie ma co się przejomować jesli nic nie wnosi niestety ale zawsze znajdą się ludzie ktorym co ni pasuję , ale ja do nich nie naleze mi u cb odpowiada absolutnie wszystko <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytając " budzę się wyspana" zdałam sobie sprawę, że w moim przypadku jest to niczym mało prawdopodobne do spełnienia się marzenie..
    Wszędzie dzisiaj kremy widzę. ;) Pyszny wariant na słoneczny poranek!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy hejt od Anonimowego=ochrzczenie bloga :D
    A to śniadanie wygląda jak muffinka *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie Ty tworzysz cuda! Mogę wpaść ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. olej anonimy. niech piszą, co chcą - to Twój blog, Twoje życie, nie ich biznes :)
    dziękuję za trzymane kciuki ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwszy hejt, czyli niedługo sława i kariera :D ale propozycja dobra, mogliby chociaż jakieś pseudonimy sobie wymyślić, co by można było rozróżnić jednego anonima od drugiego :D

    a w ogóle widząc miniaturkę zdjęcia myślałam, że zaserwowałaś sobie jakieś lody na bogato :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo oryginalnie podane! :D
    Pierwszy hejt zaliczony, ale to chyba dobrze - bo znaczy, że blog staje się rozpoznawalny. A zazdrośni i mściwi ludzie znajdą się zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie wygąda ta galaretka na szczycie! <3
    a hejty... każdego z nas to niestety spotyka... a im lepiej Ci idzie tym więcej hejterów się pojawi. ot, taki kraj ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za słowa :) I pytałaś mnie o krem. Mi smakuje. Mocno czuć kawę i całe chrupiące kawałki rozkruszonych ziaren kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. obłęd! <3
    aż w brzuchu mi burczy na sam widok :D

    OdpowiedzUsuń