środa, 5 lutego 2014

51. brak Nutelli

No i znowu śniadanie w biegu. Budziłam się w nocy co godzinę, nie wiem dlaczego. A teraz wstałam za późno.
Poza tym dzisiaj Światowy Dzień Nutelli. Nie jest to moje ulubione smarowidło - trochę za słodkie i za mało czekoladowe, ale chętnie bym dzisiaj omaściła nim kanapkę lub zwieńczyła owsiankę. Niestety, kiedy wczoraj się o tym dniu dowiedziałam, było już za późno na wypad do sklepu. Może za rok, uda mi się coś fajnego przygotować. A Wy obchodzicie ten dzień? ;)
bułka z kremem piernikowym i dżemem morelowym, cynamonowe płatki z mlekiem i herbata śliwkowa

17 komentarzy:

  1. możemy udawac, że ten krem piernikowy to nutella i już ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie nutella w owsiance :D
    Ale twoje śniadanie też wygląda słodko i też świetnie wpasowało się w to dzisiejsze święto :)
    Bardzo spodobał mi się twój komplet śniadaniowy , gdzie go zdobyłaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black Red White. I kosztował chyba 10 zł! :)

      Usuń
  3. Dzień Nutelli? I ja o nim nie wiedziałam? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wczoraj skubałam nutellę, liczy się jako celebracja dnia dzisiejszego? :D
    też tak mam, jeśli się budzę w nocy- szczególnie 1-2h przed ,,normalną" pobudką. ZAWSZE zaśpię!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się dzisiaj dowiedziałam, w śniadaniu nie zagościła, ale dzień do dzień, a nie tylko poranek :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że krem pierniczkowy godnie zastąpił nutellę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje sniadank jest idelane , ale mi narobilas ochoty , krem pierniczkowy jestem na TAK <3

    OdpowiedzUsuń
  8. uroczy ten komplet śniadaniowy :)
    myślę, że nutella Ci wybaczy - krem pierniczkowy na pewno wpasował się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. e, nie wiedziałam o tym dniu, tzn wiedziałam, że jest, ale nie wiedziałam kiedy ;D ;d a słoik nutelli schowany głeboko w szafce już od ponad miesiąca albo wiecej hehe :D innym razem zjem *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Też totalnie zapomniałam o tym dniu! :D
    Ale miałaś urocze śniadanko, i te przesłodkie naczynka <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Te płatki są świetne ! Ale nigdzie u siebie takich nie widziałam :<
    A ja tego dania nie świętuję bo nutelli podobnie jak u Ciebie niestety brak :<

    OdpowiedzUsuń
  12. Krem piernikowy zapewne był lepszy :D:D Nutella się nie pogniewa :)Smaczne to Twoje dzisiejsze śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zjadłabym Twoje śniadanko, oj zjadłabym :D

    OdpowiedzUsuń
  14. nie słyszałam o tym dniu, ale właściwie nic by to i tak nie dało, skoro nie lubię czekolady. -
    te płatki wyglądają tak przesłodko!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja się o nim dziś dowiedziałam : ) Zainteresowała mnie ta herbata, ostatnio się polubiłam ze śliwkami

    OdpowiedzUsuń