sobota, 8 marca 2014

80. nie będę systematyczna

Sobota, ach sobota. Wreszcie dzień wolny. Wczorajsze zajęcia uświadomiły mi, że teraz czeka mnie trochę więcej pracy na studiach. I zdałam sobie sprawę z tego, że konieczna jest praca systematyczna. W związku z tym od dzisiaj... posiadam tę wiedzę i nie zamierzam nic z tym zrobić. Inaczej: zamierzam sprawdzić, czy bez systematyczności uda mi się jakoś przez studia przebrnąć. Ech, pogmatwane to wszystko, więc wróćmy do początku posta i powtórzmy: sobota, dzień wolny. Odpoczywajmy więc!
twarogowe placki cytrynowe z jogurtem naturalnym, mandarynką, bananem i cytryną

20 komentarzy:

  1. Cudne placki! O tak, odpoczywajmy : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają bardzo apetycznie :) Życzę w takim razie systematyczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam wszytsko co zawiera ser, więc te placki z chęcią bym zjadła!
    jeszcze te owoce!
    mmm pychota :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ty je podałaś *-*
    dasz radę na studiach, ja tam nigdy systematyczna nie byłam...co prawda kończyło się to później całymi dniami spędzonymi na uczelni, i nadrabianiem zaległych prac, ale to już inna historia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha :) Ja właśnie próbuję się uczyć ale tak mi nic do głowy nie wchodzi, że aż zrobiłam przerwę na komputer :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Heh , pewnie dasz radę jak to ty <3 Ale pysznie dziś u ciebie i tak ładnie podane <3

    OdpowiedzUsuń
  7. punktem wyjścia jest sobotni odpoczynek i niech tak zostanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bez systematyczności nie dałabym rady , bo mam 6 h biologii i chemi tygodniowo , ale zdaje dobie sprawę że nie może to się równać z wykładami na uczelni
    Będę trzymać za ciebie mocno kciuki :**
    A śniadanko idealne na te dzisiejsze święto !

    OdpowiedzUsuń
  9. Te twarogowe są takie wspaniałe! Obłoczki :)
    Nominowałam Cię - zapraszam po pytanka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha, dobre podejście xd
    Ja też hmm sprawdzam na sobie brak systematyczności, czego skutki odczuwam teraz np. przez ferie nie zrobiona do konca prezentacja na polski, nie tknieta na włoski i lektura. Ale co tam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja wole systematyczność. Chociaz ciężko ją utrzymywać mając na głowie mase obowiązków procz studiow

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie te placuszki są kolorowe - mniam :D
    Systematyczność się opłaca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Systematyczność systematycznością, ale no właśnie, w sobotę odpoczynek musi być! : ) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja miałam być systematyczna w nauce od Nowego Roku, ale jakoś nie bardzo mi wychodzi :)
    A sobotę jak najbardziej trzeba celebrować i odpoczywać.

    OdpowiedzUsuń
  15. jedyne co mi sie cisnie na usta, to MEGA

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem po kolacji, ale gdy zobaczyłam te placki jestem znów głodna! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. placki polane jogurtem wyglądają obłędnie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. bez dwóch zdań przepysznie połączyłaś smaki - ostatnio sama zaprzyjaźniłam się z cytrynowym dodatkiem i w serniku smakuje świetnie, więc też w twarogowych placuszkach musiała spisać się wzorowo!

    OdpowiedzUsuń