środa, 5 marca 2014

77. znowu

Znowu środa, znowu na 8:00, znowu mi się nie chce, znowu kończę późno. 
trójkolorowa quinoa z serkiem kozim, kiwi gold i kokosem

Kolejną nominację do LBA otrzymałam. Dziękuję Pam!

1.Ile czasu poświęcasz na wyszykowanie się rano do szkoły/na uczelnię/ do pracy?
Zależy o której wstanę. Jeśli obudzę się wcześnie to robię wszystko powoli, mam czas, żeby w pełni delektować się śniadaniem... Ale jeśli zaśpię to potrafię uszykować się w 5 minut.

2. Stajesz się właścicielką małej kawiarni. Jak ją nazywasz?
Espressownia.

3. Znalazłaś kiedyś coś cennego? Co to było?
Bardzo często znajduję różne rzeczy, których, choć tak naprawdę wcale nie są cenne, ciężko mi się pozbyć. Gumka do włosów, pleciona bransoletka, tandetny wisiorek-słonik, kawał drewna wyrzucony przez morze, pojedyncza wełniana rękawiczka...

4. Często robisz zakupy przez internet, czy wolisz tradycyjny sposób kupowania?
Zdecydowanie wolę tradycyjne zakupy, gdzie wszystko można dotknąć, wymiętosić, powąchać...

5. Skomponuj idealny deser z 5 składników...
Lody, truskawki, jogurt grecki, biała czekolada, herbatniki.

6. Co najbardziej denerwuje Cię w innych ludziach?
Nieumiejętność słuchania drugiej osoby.

7. Za co najczęściej krytykujesz samą siebie?
Za lenistwo.

8. Masz większy problem z poznawaniem nowych ludzi, czy z regularnym utrzymaniem kontaktu z już poznanymi?
Nie jestem dobra w te klocki. Lubię poznawać nowych ludzi, ale potem jakoś kontakty się urywają albo ograniczają - na przykład do spotkań tylko na uczelni.

9. Najlepsze kulinarne odkrycie ostatniego miesiąca to...
Pudding chlebowy!

10. Masz jakieś przezwisko, którego bardzo nie lubisz? Jakie, skąd się wzięło?
Nie, nigdy żadne przezwisko do mnie nie przylgnęło.

11. Uśmiech proszę :D

13 komentarzy:

  1. Jej ale piękna ta tapioka *.*
    I jeszcze moje ulubione dodatki .
    Jestem po prostu zachwycona twoim dzisiejszym śniadankiem <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Quinoa! Ale w błąd wprowadziłam, przepraszam! ;)

      Usuń
  2. Super wygląda to śniadanie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. uśmiech na dzień dobry! Będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiło mnie to śniadanko <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Az mi glupio, ze ja dzis na pociag wychodze o 10:30 ;)
    Zgadzam sie- to co znajdujemy nie musi miec duzej wartosci materialnej, zeby bylo cenne

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie ta twoja quinoa! A uśmiech masz przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój deser jest jak najbardziej idealny dla mnie :D
    Dziękuję za odpowiedzi :)

    Też dziś późno kończę :P
    Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja to bym zjadła teraz ten deser, o którym napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A tym uśmiechem mam poprawionych humor hehe ;)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale mi narobiłaś ochoty na kozi ser! Z miodem najlepiej, albo w sałatce z krewetkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa ta quinoa!
    Uśmieszek the best! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepszy uśmiech!
    A śniadanie wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń