sobota, 5 lipca 2014

186. owocowy puchar

Ależ piękny był wczorajszy dzień! Piękna pogoda, miłe towarzystwo, zimne lody i niespieszne spacery po mieście. A wieczorem mecze - oba zakończone po mojej myśli.
Dzisiaj aura niepewna. Niebo chmurami zasnute, a słońca od godziny nie widziałam. Mam nadzieję, że wkrótce zza chmur wyglądnie.
jogurtowe płatki ryżowe z owocami: malinami, truskawkami, czereśniami, jagodami, czerwonymi porzeczkami, śliwkami i morelami

Nie jestem pewna czy wymieniłam wszystkie owoce. ;)

13 komentarzy:

  1. kurcze a u mnie tak ciepło i słonecznie dzisiaj...przesyłam Ci trochę tego słońca w takim razie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie chwile pokropiło i już słońce wróciło!
    miałam dzisiaj rano dylemat, czy wybrać płatki ryżowe czy kaszę kukurydzianą :D wybrałam drugą opcję, ale u ciebie te płatki prezentują się pięknie :> no i owoców jak lodu!

    OdpowiedzUsuń
  3. po takiej dawce owoców to dzien na pewno będzie udany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Owocowa moc jest najlepsza :D Widzę, że możemy wznieść razem toast :D Dziś zajadałyśmy obie z pucharków :)

    Gdybym mogła podzieliłabym się i tym smakołykiem a nie tylko zdjęciami :D Haha podam też przepis to będziecie mogli sami sobie zrobić "to coś" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak wspaniały deser wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha wcale bym się nie zdziwiła, gdybyś omyłkowo jakiś owoc pominęła, bo cała masa ich tutaj :)
    Mam nadzieję, że dzisiejszy dzień również zaliczysz do udanych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. za to uwielbiam lato!
    haha zrymowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudowny pucharek , chętnie bym ci go porwała ! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. tak właśnie wyglądają prawdziwe, najwspanialsze śniadania latem. im więcej owoców tym lepiej! ;)

    OdpowiedzUsuń